Mr fenj

موتور هوشمند mrfenj.ir ... Fenj.ir

Mr fenj

موتور هوشمند mrfenj.ir ... Fenj.ir

  • ۰
  • ۰

خرید شماره مجازی

خرید شماره مجازی ویژه برای اولین بار توسط نامبر باران صورت گرفت

خرید شماره مجازی اقتصادی به شما این امکان را میدهد تا با  ارزان ترین قیمت شماره دلخواه خود را خریداری کنید این شماره ها باتوجه به قیمتی که دارن معایبی نیز به همراه دارند ، مثلا ممکن است برای دریافت کد فعال سازی شماره گاها تا 2-3 دفعه نیاز باشد شماره جدید بگیرید و یکسری عیوب دیگر که با توجه به قیمتی که دارند کاملا توجیح شده است ، اما در بحث شماره های ویژه موضوع متفاوت تر است .

خرید شماره مجازی ویژه

در شماره های ویژه اپراتور های همکاری کننده با فروشگاه شماره مجازی نامبرباران با تعهد بالاتری نسبت به عدم واگذاری مجدد شماره ها فعالیت میکنند و همینطور برای دریافت پیامک فعال سازی زمان کمتر لازم است صرف کنید.

 

شماره مجازی بدون ریپورت ، واقعیت دارد ؟!

همانطور که در فروشگاه مشاهده کردید، در بخش اقتصادی و ویژه شماره مجازی بدون ریپورت برای استفاده های تبلیغاتی و شخصی وجود دارد اما کاربران پس از خرید با مراجعه به پشتیبانی اعتراض دارند که چرا شماره ها امکان ارسال پیام به کاربران دیگر را ندارند؟ دلیل هم کاملا معلوم است ، این محدودیت ارسال پیام در واقع محدودیتی از سوی تلگرام برای تمامی اکانت های تازه ایجاد شده اعمال می شود و شما فقط میتوانید به کاربران کشور شماره مجازیتان پیام دهید اما یک روش برای بررسی صحت این صحبت وجود دارد !

بررسی شماره مجازی بدون ریپورت

برای بررسی شماره مجازی خریداری شده کافیه با همان شماره مجازی به ربات تلگرامی @SpamBot پیام بدید و مشاهده کنید چه محدودیت هایی برای اکانت تلگرامی شما وجود دارد

توضیحات spambot تلگرام :

 The official Spam Info Bot by Telegram. Helps users with limited accounts regain the full functionality.

 

توضیحات نامبر باران برای خرید شماره مجازی بدون ریپورت

0️⃣مسئولیت ما تنها ارسال کد دریافتی به مشتری است و در صورت هرگونه مشکل احتمالی مسئولیتی نداریم.
1️⃣شماره های ربات خام هستند یعنی از قبل ثبت نام نشده اند ، بجز برخی شماره های کشور "چین" و "آمریکا یک" که برای بررسی این مسئله میتوانید شماره را در تلگرام چک کنید (برای چک کردن شماره را ذخیره کنید اگر اکانتی برای آن شماره بالا نیامد یعنی خام است) و سپس اقدام به گرفتن کد کنید(البته برای همه شماره ها این موارد را رعایت کنید در کشور های دیگر نیز دیده شده ).حتما بعد از ورود موارد امنیتی که در قانون شماره 3 آمده را رعایت کنید در صورت خرید شماره این دو کشور یا مشکلات مشابه از دیگر کشورها هیچ پشتیبانی از شما بعمل نخواهد آمد و پیشنهاد ما برای چین استفاده از کشورهای دیگر و برای امریکا "آمریکا دو" است.
2️⃣ سامانه مطابق با قوانین کشور راه اندازی شده و قانونی می باشد. هرگونه استفاده غیر مجاز از شماره ها بر عهده مصرف کننده می باشد. وظیفه سامانه ، تحویل شماره برای سرویس مورد نظر و دریافت کد پیامکی می باشد،
3️⃣ اکثر شماره ها خام هستند ولی جهت امنیت خودتان حتما در برنامه ای که میخواهید استفاده نمایید دسترسی برنامه را به شماره مخاطبین خود مسدود کنید و رمز ورود دو مرحله ای را فعال کنید همچنین نشست های فعال را ببندید، جهت انجام این کارها میتوانید از قسمت راهنمایی استفاده فرمائید.در هر صورت اگر شماره ای دریافت کردید که از قبل ثبت شده بود (به ندرت پیش می آید) هرگونه عواقب آن بر عهده خریدار خواهد بود و ما هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با بی دقتی کاربران برعهده نمی گیریم.
4️⃣ از شماره های روسیه ، قزاقستان ، چین و آمریکا یک استفاده نفرمائید (امکان بن شماره ، دلیت شماره و ... وجود دارد)، در صورت استفاده ما پاسخگوی مشکلات شما نخواهیم بود و با مسئولیت خود خرید را انجام داده اید در صورتی که استفاده کردید حتما:("نام،یوزرنیم،بیو و عکس قرار دهید")
5️⃣ در صورتی که پس از 15 دقیقه موفق به دریافت کد نشدید باید برگشت بزنید و شماره جدید دریافت کنید ، برای دریافت کد باید شماره را در اپ اصلی آن نرم افزار وارد کنید.
6️⃣ در هنگام خرید شماره و انتخاب کشور در صورتی که شماره خریداری شده برای شما نمایش داده شد پس از دریافت کد ، کد به صورت خودکاربرای شما ارسال میگردد،درصورت عدم دریافت کد هزینه بعد از گذشت 20 دقیقه به شارژ ربات شما برمیگردد .
7️⃣ پس از خرید شماره درون اکانت فعالیت داشته باشید و خالی نباشه که تلگرام به عنوان اکانت فیک دلیت نکند
8️⃣ روی هر دستگاه ثبت نام کردن روزانه بیشتر از 1 شماره ممکن است موجب دلیت شدن اکانت ثبت نامی جدید شود ، توصیه میشود روزانه بیش از 1 شماره روی هر دستگاه ثبت نام نکنید.
9️⃣ در موقع خرید شماره چین درصورتی که به اکانت مسدود شده خوردید باید برگردید و شماره جدید از ربات بگیرید قبل از کد گرفتن هزینه ای از شما کسر نمیشود)
🔟 شماره چین برای اینستاگرام و واتساپ خریداری نکنید،در صورت نیاز فوری به شماره های بدون ریپورت از کشورهای دارای ستاره خرید کنید(جهت خارج کردن از ریپورت شماره های ستاره دار در عرض 20 دقیقه با پشتیبانی در ارتباط باشید )،در غیراینصورت شماره شما بعد از 3 الی 5 روز به صورت خودکار از ریپورت خارج میگردد .
✅پیشنهاد ما برای بهترین کشور جهت خرید شماره بدون ریپورت به ترتیب 🌟" انگلستان ، لاتویا ، پاراگوئه "🌟 میباشد.
(شماره هلند و لاتویا ) به ترتیب بهترین شماره مجازی برای تلگرام و (شماره انگلیس و پاراگوئه و لاتویا) به ترتیب بهترین شماره برای واتساپ و اینستاگرام و گوگل و بیتالک میباشد.
✅در صورتی که سرویس موردنیاز شما برای دریافت کد وجود ندارد از سرویس "🌀سایر اپلیکیش و سایت ها"استفاده کنید
⛔️توجه کنید که اعتبار شارژ شده شما تا یک ماه قابل استفاده میباشد پس خرید خود را قبل این مدت انجام دهید.
⛔️حتما قوانین و نکات بالا را با دقت مطالعه کنید درصورت عمل نکردن به این موارد عواقب آن بر عهده شما می باشد

 

 

 

  • ۹۸/۰۶/۱۶
  • محمدصالح شریفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی