Mr fenj

موتور هوشمند mrfenj.ir ... Fenj.ir

Mr fenj

موتور هوشمند mrfenj.ir ... Fenj.ir

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چرا طراحی سایت ؟

امروزه با توجه به شرایط کسب وکار ، داشتن یک وب سایت برای معرفی خدمات یا محصولات امری مهم و اجتناب ناپذیر است . شاید صاحبان کسب و کارهای سنتی ، نیاز به داشتن یک وبسایت را حس نکرده اند و اهمیتی به حضور درفضای کسب و کار آنلاین را نمیدهند اما واقعیت امر این است که عمر کسب و کار سنتی رو به اتمام است و مشتریان برای خرید یک محصول ، ابتدا در اینترنت جستجو و سپس محصول خود را با توجه به نوع سایت و شیوه ارائه محصول توسط هر وب سایتی اقدام به خرید میکنند.

بنابراین برای تبدیل بازدید کننده به مشتری و  داشتن یک سایت موفق ، نیاز به طراحی سایت تخصصی در کرمان داریم . شرکتی که با بکارگیری بهترین روش ها ، اقدام به طراحی سایت کند . طراحی سایت به عنوان تخصص و فعالیت اصلی شرکت فناوران نوین جهانی به عنوان یک شرکت طراحی سایت در کرمان مطرح می باشد. لذا در ادامه ویژگی های خدمات ارائه شده توسط شرکت فناوران نوین جهانی با حوزه طراحی سایت در کرمان را لیست می کنیم:

خدمات طراحی سایت در کرمان

پشتیبانی یک ساله از لحاظ فنی

 خدمات پس از فروش یکساله با حداقل هزینه

کاملا HTML۵ معتبر (Valid) و کدهای دسته بندی شده
کاملا ریسپانسیو (واکنشگرا)

 پایینترین حجم با حداکثر سرعت بارگزاری

 

 کاملا Flexible (منوهای قابل بسط)
 استفاده از جدیدترین امکانات روز وب (جی کوئری، تکنیکهای HTML۵ و CSS)طراحی سایت در مشهد سفارش طراحی سایت مشهد

 مطابق با آخرین استاندارد کنسرسیوم وب (کاملا بهینه شده و بدون نقص)

 خروجی سازگار با انواع مرورگرها – نمایش بدون خطا تا حد امکان

سئوی کامل سایت + ارائه نکات کلیدی + بازدیدهای دوره ای از عملکرد سایت
 

 

طراحی سایت زرند بهترین موقعیت برای مطرح شدن در استان کرمان  می باشد. شهری که نیاز به تفریحات مهیج همچون پاراگلایدر، پینت بال، بولینگ، بیلیارد، کارتینگ و... خانه های بومگردی، هتلهای لوکس، مجتمع های تجاری و توریست، فروشگاههای صنایع دستی و ... بسیاری دیگر دارد ولی هنوز جمعیت اندکی آن را می شناسند.شرکت طراحی سایت فناوران نوین جهانی شبکه های مجازی و وب سایت را یکی از اصلی ترین اهرم ها برای جذب سرمایه و شناخته شدن می داند.

طراحی سایت کرمان از عبارات پر طرفدار در موتور جست و جوی گوگل می باشد و اگر شما از هم وطنان خوبمان در این منطقه هستید این سایت با ارائه بهترین مشاوره برای شروع کار و راه اندازی وب سایت با شما همراه است.

 

با ما در تماس باشید

09133965290

 

طراحی سایت دوربین مدار بسته در کرمان

 

 

  • محمدصالح شریفی