Mr fenj

موتور هوشمند mrfenj.ir ... Fenj.ir

Mr fenj

موتور هوشمند mrfenj.ir ... Fenj.ir

  • ۰
  • ۰

اسنپ چت یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس و ویدیوهای کوتاه مدت است. اما بر خلاف سایر شبکه های اجتماعی، استوری های اسنپ چت پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. بسیاری از کاربران دوست دارند که بتوانند استوری های دوستان و عزیزان خود را دانلود کنند تا برای همیشه به یادگار داشته باشند. در این مقاله، به شما آموزش می دهیم که چگونه استوری های اسنپ چت را به راحتی دانلود کنید.

استفاده از برنامه های دانلودر استوری اسنپ چت

یکی از ساده ترین روش های دانلود استوری های اسنپ چت، استفاده از برنامه های دانلودر استوری اسنپ چت است. این برنامه ها به شما امکان می دهند که استوری های دوستان خود را به صورت مستقیم دانلود کنید. برخی از محبوب ترین برنامه های دانلودر استوری اسنپ چت عبارتند از:

  • DlStory
  • SnapSave
  • StorySaver

برای استفاده از این برنامه ها، تنها کافی است که آن ها را دانلود و نصب کنید. سپس، وارد برنامه شوید و نام کاربری اسنپ چت شخصی را که می خواهید استوری های او را دانلود کنید، وارد کنید. برنامه به شما لیستی از استوری های آن شخص را نشان می دهد. شما می توانید هر استوری را که می خواهید دانلود کنید.

استفاده از افزونه های مرورگر

اگر از مرورگر وب کروم استفاده می کنید، می توانید از افزونه های مرورگر برای دانلود استوری های اسنپ چت استفاده کنید. برخی از محبوب ترین افزونه های مرورگر برای دانلود استوری های اسنپ چت عبارتند از:

  • SnapSave
  • DlStory
  • StoryDownloader
  • SnapDownloader Plus

برای استفاده از این افزونه ها، تنها کافی است که آن ها را به مرورگر خود اضافه کنید. سپس، وارد وب سایت اسنپ چت شوید و به صفحه استوری شخصی که می خواهید استوری های او را دانلود کنید، بروید. افزونه به طور خودکار استوری ها را دانلود می کند و آن ها را در کامپیوتر شما ذخیره می کند.

استفاده از وب سایت های دانلودر استوری اسنپ چت

همچنین می توانید از وب سایت های دانلودر استوری اسنپ چت برای دانلود استوری های اسنپ چت استفاده کنید. این وب سایت ها به شما امکان می دهند که استوری های دوستان خود را بدون نیاز به نصب هیچ برنامه یا افزونه ای دانلود کنید. برخی از محبوب ترین وب سایت های دانلودر استوری اسنپ چت عبارتند از:

برای استفاده از این وب سایت ها، تنها کافی است که لینک استوری شخصی که می خواهید استوری های او را دانلود کنید، را در وب سایت وارد کنید. وب سایت به طور خودکار استوری ها را دانلود می کند و آن ها را در کامپیوتر شما ذخیره می کند.

جمع بندی

در این مقاله، به شما سه روش مختلف برای دانلود استوری های اسنپ چت آموزش دادیم. شما می توانید از هر روشی که برایتان راحت تر است استفاده کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول

چگونه می توانم استوری های خودم را در اسنپ چت دانلود کنم؟

برای دانلود استوری های خود، روی عکس نمایه خود در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید. سپس، روی گزینه "My Story" ضربه بزنید. سپس، می توانید روی هر استوری که می خواهید دانلود کنید، ضربه بزنید و گزینه "Download" را انتخاب کنید.

چگونه می توانم استوری های دانلود شده را پیدا کنم؟

استوری های دانلود شده شما در پوشه "Downloads" در دستگاه شما ذخیره می شوند. می توانید با استفاده از برنامه مدیریت فایل دستگاه خود، استوری های دانلود شده را پیدا کنید.

آیا می توانم استوری های اسنپ چت را بدون اطلاع صاحب حساب دانلود کنم؟

خیر، شما نمی توانید استوری های اسنپ چت را بدون اطلاع صاحب حساب دانلود کنید. دانلود استوری های اسنپ چت بدون اطلاع صاحب حساب نقض حریم خصوصی است و ممکن است شما را در معرض اتهام قانونی قرار دهد.

  • ۰۲/۰۹/۱۴
  • محمدصالح شریفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی