Mr fenj

موتور هوشمند mrfenj.ir ... Fenj.ir

Mr fenj

موتور هوشمند mrfenj.ir ... Fenj.ir

  • ۰
  • ۰

خیلی از دوستان پرسیدن کسی تجربه کار با جیبیمو رو داره یا نه ؟

من که فقط تونستم ۴۰ روز از جیبیمو استفاده کنم و وقتی نحوه محاسبه کارمزدشون رو دیدم فرار کردم
لازمه بدونین کارمزد ها رو ماهانه محاسبه و فاکتور ارسال میکنند.
من درگاه پرداخت داشتم و در صفحه کارمزد چک کد ملی در لحظه تراکنش رو (اختیاری) زدن ولی به ازای هر تراکنش هزینه چک کردن کد ملی گرفتن و وقتی گفتم من نه تو کد درخواست دادم که چک بشه نه به شما گفتم انجام بشه جواب دادن اجباریه و هزینه رو گرفتن

بلاخره قبل شروع با هر درگاه پرداختی مواظب باشید

 

  • ۰۱/۰۳/۱۰
  • محمدصالح شریفی

نظرات (۲)

کاملا موافقم

احتیاط شرط عقله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی